Тревел-шоу «Недалечко»: все про цікаві варті уваги місця Кіровоградщини

Кіровоградщина – це широкі, розлогі степи, гарні будівлі, яскрава природа. Кожен містянин, турист повинен знати цікаві місця, де можна гарно відпочити, насолодитися єднанням з природою. Команда «Суспільного» вирішила започаткувати тревел-шоу. Про те як все відбувалося читайте далі в статті на kropyvnytskyi.in.ua.

Історія започаткування «Недалечко»

Телерадіокомпанія «Суспільне» стала засновником тревел-шоу «Недалечко». Саме цю програмі відібрали на відкритому конкурсі «Створюй із Суспільним». Виробництво на замовлення Суспільного зміг здійснити місцевий продакшн  «Frame studio».

На конкурс «Створюй із Суспільним» було представлено 5 проєктів від області, пройшов тільки один. Формат такого втілення проєкту новий для всіх.

Шоу стартувало на всіх  регіональних філіях Суспільного з 9 вересня 2019 року. В цю програму ввійшло 12 випусків про туристичні цікавинки Кіровоградщини. Кожен ролик триває 13 хвилин, журналісти показують, як можна корисно провести свій час у різноманітних куточках Кіровоградщини.

Продюсерами проєкту стали Олена Горобець і Євген Жердій. Знімальна група проїхала багато кілометрів, побувала там, де жодного разу не ступала нога туристів. Виглядало це, як певний челендж. Метою було зробити корисне, показати, що Кіровоградщина дуже гарна. Ведучі подорожували на дельтапланах, пірнали з аквалангами, плавали на катерах і багато іншого.

Засновниця Олена Горобець розповіла, що для того аби створити такі ролики, ведучі і інші члени команди витратили багато часу і сил. Всі вивчили свій край, знайшли новий фокус. Артем Луценко учасник команди, керівник «Frame studio» розповів, що виробництво цього проєкту вимагало гарної технічної підготовки. Готувалися з першого дня зйомок. Для зйомок використовували три камери, системи мікрофонів, дрон. Були складні погодні умови, нестабільне світло на майданчику і витратили багато часу на пересування між локаціями. Було задіяно до зйомок дуже багато людей. За час зйомок вдалося зібрати понад 150 медіафайлів, серед них багато фотографій, туристичних місць області, яких фактично взагалі немає в інтернеті.

Олена призналася, що до відкриття цього шоу було кілька варіантів під час пошуку сюжетів. Хотілось показати все, що є цікавим і гарним, що недалеко від міст області. Команда багато читала, шукала інформацію в інтернеті, книжках.

Вирішили обов’язково втілити вражаючі сюжети, яких ніхто не очікував побачити в програмі про Кіровоградщину – польоти на дельтапланах, дайвінг, катання на водних мотоциклах.

Велику допомогу з організацією несподіваних сюжетів надали місцеві мешканці. Вони змогли показати, розповісти про цікаві місця і події, які колись на них відбувалися. Варто зазначити, що у кожний випуск унікальний по своєму. Він зацікавить як дорослих, так і дітей. Тому найкраще його переглядати зі всією родиною, а потім відразу планувати сімейні вихідні десь недалеко від рідного міста.

Подолання труднощів в зйомках

Артем Луценко говорить, що від початку потрібно бачити всю дорогу втілення проєкту. Планувати правильно кожен пункт, бажано брати запас часу. Накладки будуть за час роботи. У команді під час зйомок був випадок, коли довелося дознімати фінал епізоду майже вночі. Після цього створили посадкові інструкції персонально для кожного члену команди.

Крім того, Артем зазначив, що Кропивницький має, що розповісти Україні і світу. Є фахівці, які ці історії можуть подати в цікавому форматі. Для «Frame studio» цей телевізійний проєкт став першим, тому потрібно було швидко вчитися і приймати важливі рішення. Перший епізод знімався три рази. Команда певний час не могла стати єдиним цілим, бо кожна людина має своє уявлення про побудову роботи, логістики та багато іншого. 

Comments

.,.,.,.