Варто прочитати книгу із саморозвитку або бізнесу, в кожній буде написано, що успішні люди оточують себе такими ж успішними людьми. Вони є прикладом і мотиватором. Крім того, вони можуть допомогти в просуванні кар’єрними сходами. Саме така теорія підштовхнула Олександра Дануцу до створення і започаткування власного стартапу. Більше на kropyvnytskyi.in.ua.
Розвиток кар’єри

Олександр народився у Малій Висці Кіровоградської області. До Кропивницького переїхав у 1998 році, щоб опанувати професію менеджера. Як тільки переїхав в місто, відразу приєднався до політичної партії «Народний рух».
Далі Дануца почав успішно керувати багатьма передвиборчими компаніями. Чоловік розповів, що було досить тяжко, але він блискуче впорався з роботою. Керувався важливими компонентами: люди, час і ресурси.
У медіа чоловік потрапив випадково. Один його друг-бізнесмен запропонував Олександру очолити газету «Країна рад». Чоловік кілька років працював у цій газеті, але потім зрозумів, що друковані ЗМІ вже не актуальні. Тоді він зі своєю командою у складі: Вікторія Талашкевич і Ігор Саламаха створили своє онлайн-видання сайт «Kirovograd.net». Коли це видання вийшло, у нашому місті не було жодного подібного інформаційного інтернет-порталу.
Первинні інвестиції склали 100 доларів, за цю суму купили домен, хостинг і сайт. Відтоді у чоловіка розпочався активний кар’єрний ріст. Проєкт працював успішно 11 років, після чого його продали. Надійшла вигідна пропозиція, на купівлю сайту. Фінансовий результат їхньої роботи повністю залежав від трафіку, який приходив на сайт. Чим більше він був, тим більше ними цікавились рекламодавці і більшим був прибуток.
Коли видання продали, Олександр з командою вийшли з цього проєкту і займалися розробкою нового – інформаційного порталу kirovograd24.com. Чоловік говорить, що знову ж таки на створення нового проєкту його підбили друзі. Вони всі разом думали над створенням і дійшли до єдиного висновку, запускати.
Конкуренція, просування, шлях до успіху
Команда активно використовує СЕО-просування і контекстну рекламу в різних пошукових системах. Цільовою аудиторією їхнього проєкту є дорослі люди. Учасники розраховують, що в майбутньому їх проєкт буде успішним. При успішному продажу ресурсу всі кошти, які вони вкладають на його розвиток будуть повернені з лишком.
Поради від Олександра для людини, яка бажає відкрити інформаційний ресурс
Олександр зазначив, що варто робити те, що буде цікаве людям. Коли заповнити свій сайт цікавим контентом, то буде гарний трафік, а значить, рекламодавець прийде саме до людини. Дануца навів приклад своєї знайомої, яка зараз веде власний кулінарний блог. Жінка змогла добитися гарних результатів, і тепер заробляє більше, ніж чоловік. Починалося все з декретної відпустки, поки дитина спала, вона готувала, робила фото і викладала в інтернеті.
Крім того, Олександр говорить, що кожна людина має любити те, чим вона займається, віддавати цій справі багато часу. Розвиватися, читати нову інформацію, вчитися правильно її використовувати. На роботу потрібно приходити і радіти, від того, наскільки вона подобається. Коли людина любить свою справу і віддає їй більшу частину свого часу, то вона обов’язково досягне успіху, питання полягає тільки в часі.
Щоб людина могла змінити своє життя і добитися успіху в справі, якою вона займається, потрібно прагнути до змін і починати з себе, любити справу, робити її не задля отримання гонорарів чи прибутку, а для себе і людей. Тільки таким чином можна здобути лідерство, гарні результати.