Історія про створення Анною Зарічною стартапу Self Made Group

Анна Зарічна відома засновниця проєкту Self Made Group розповіла про започаткування свого стартапу та його місію. Про те, як це вдалося і чому вона обрала саме такий шлях читайте далі в статті на kropyvnytskyi.in.ua.

Як започаткувався проєкт?

Анна бачить свою місію в тому, щоб допомогти жінкам наповнювати світ жіночністю, красою, знаходити в собі нові якості, вдосконалюватися і реалізовувати свій потенціал.

Стартап визрівав не один рік, перш ніж знайти своє покликання, Аня три роки працювала в державній службі ОДА. Завдяки своїй колишній роботі вона змогла отримати колосальні навички в організації заходів. Відразу після звільнення жінка стала на біржу праці, при цьому у неї вже був написаний бізнес-план і за державною програмою фінансування малого підприємництва вона отримала стартовий капітал на відкриття туристичного агентства «7heaven».

Туризм жінка обрала не випадково, бо був час, коли вона мандрувала всією Південно-Східною Азією і хотіла донести до кропивничан цінність подорожей, культуру досліджень, пригод, пізнання нової країни. Цей напрямок бізнесу займає у Анни більшу частину життя, але найулюбленішим вона називає проєкт Self Made Group.

Анна розповіла, що ідея визрівала давно, жінка дуже хотіла подарувати кропивничанкам щось особливе, спеціальний жіночий клуб, в якому кожна мала б змогу відкритися, набратися сил, надихнутися. Спочатку стартап замислювався як комплексна програма розвитку стилю для жінок. В неї входив візаж ораторська майстерність, заняття з історії моду та багато іншого. Крім того, планувалося ввести в клуб семінари з етикету і психології стосунків чоловіка і жінки. Все вдалося, і перша група жінок вже пройшла цей курс.

Головне було те що під час запуску проєкту Анна і її команда побачили велику перспективу організації та майстер-класів для жінок.

Інвестиції були досить малими, самою дорогою частиною була реклама в друкованих виданнях і сама презентація проєкту. В цілому рекламна кампанія тривала рік.

Розвиток Self Made Group

Перший гість, якого запросили в жіночий клуб була Анна Солнцева, яка дала виступ на тему: «Професія дружини мільйонера». Такий унікальний майстер-клас зібрав в одному залі 90 жінок.

Анна говорить, що дуже складно організовувати заходи, тільки зі сторони здається, що це робити просто. Кожен спікер має свої вимоги організації. Хтось бажає їздити виключно на власному авто і жити в дорогих готелях, хтось ставиться до цього простіше. Гонорари дуже великі. Але Self Made Group прагне надати своїм гостям найкращий сервіс, тому якість всіх організацій, які тут проводяться відзначили навіть столичні спікери.

Правильна організація

Анна розповіла всі тонкощі, з якими вона постійно має справу під час організації семінару чи інших виступів у своєму клубі.

Все починається з визначення спікера. Для цього потрібно дуже добре розуміти ринок, бо обирається те, що для жінок важливе і актуальне. Для цього потрібно проводити опитування або аналіз. Другим кроком в справі виступає домовленість зі спікером, обговорення формату івенту. У кожного є помічники, а дехто виходить на пряме спілкування.

Важлива також реклама заходу, її найчастіше дають у соціальних мережах, а також на різних інформаційних порталах. Якщо івент планується великий, то без підтримки рекламних агентств нереально обійтися.

Все це займає купу часу, але несе велику користь для проєкту.

Анна розповіла, що у її плани входить вийти на міжнародний рівень. Вона збирається розширювати діяльність свого клубу, проводити якомога більше заходів, які будуть нести користь для жінок і відповідно гарний прибуток.

Comments

.,.,.,.