Кропивничани мають змогу підривати російські танки: унікальний проєкт від Іллі Шайкова

У минулому кропивничанин Ілля Шайков працював учителем історії, далі в Патрульній поліції. У 2022 році він став успішним розробником унікального стартапу гри, яка дозволяє українцям відпочити й заспокоїти нерви.

У 2022 році Ілля увійшов у сферу геймінгу завдяки розробкам гіперказуальних ігор. У цьому році він створив власний pet-проєкт, яким вже користується багато людей. Про те, як чоловік зміг започаткувати свій стартап читайте далі у статті на kropyvnytskyi.in.ua.

Перші впевнені кроки

У певний момент життя хлопець зрозумів, що бачить себе у чомусь творчому, й спробував свої сили у розробці ігор. Було дуже складно повірити, що в ІТ він зможе отримати успіх.

Бажання і цікавість переповнювали. Тому Ілля вирішив опановувати ІТ-сферу. З самого початку він самостійно вивчав різні відео, проходив курси програмування, читав багато книжок про розробку ігор. Перший серйозний крок в ІТ він зробив, коли почав навчатися в одному з гуртків для розробників.

Прийшов туди, записався до групи першокурсників. Тоді вперше дізнався про роботу із ментором, виконував домашні завдання. Навчання тривало 3 місяці й стало важливою точкою професійної дороги. Сумарно на підготовку в ІТ пішов рік.

Коли Ілля навчався, один з його друзів вже працював в ІТ і мотивував його не здаватися, зробити портфоліо, навіть якщо в співбесідах відмовляють. Завдяки йому хлопець зміг пройти цей тяжкий шлях від початку і до кінця.

Друг порекомендував Іллі пройти курси від Innovecs,  де розробляли просту гру в жанрі Tower Defense.

Чому саме ігри?

В одному зі своїх інтерв’ю хлопець розповів, що зі всіх напрямів він обрав саме ІТ розроблення ігор. За його словами, гра – це міні світ, який можна створити за власними правилами. В ній буде все так, як захоче розробник.

З теплотою хлопець згадує про те, як йому було 8 років, і тато подарував приставку Sega, яка тоді тільки з’явилася. Він грався нею близько 4 років. На думку розробника, завдяки іграм, діти привчаються з раннього віку до технологій.

Стартап і війна

Стартап Іллі виник частково, як реакція на події в Україні. Його ідея виникла після вторгнення Росії в Україну 2022 року. В один із днів коли була повітряна тривога, хлопець сидів з мамою  коридорі. Тоді вона сказала, що було б корисно створити гру, у якій можна збивати ракети. У Іллі промайнула думка, що варто спробувати щось таке зробити за кілька днів.

Спочатку він створив міні прототип, а потім виникла геніальна ідея додати в гру російський танк із маркуванням Z.

Щодня він працював над грою, додавав нові елементи. Коли показав свій проєкт друзям, ті поділилися враженнями й відповіли, що потрібно ще вдосконалювати. У Іллі стояла ціль створити такий продукт, який буде подобатися батькам й друзям. Тобто гра повинна мати легку механіку та обов’язково мобільну версію.

У грі відведено невелике поле бою, яке відображає події в Україні. В одному з рівнів дрон літає над Кримським мостом, в іншому російські танки їдуть дорогою. Гравець повинен натискати на кнопку, запускати ракети й бити по російській техніці, яка рухається. Гра має 7 рівнів.

Під час розробки проєкту Ілля брав за приклад деякі аналоги, але все ж шукав і власні ідеї. Більшу частину він робив із фантазії за власними правилами.

З точки зору розробки працювати було важко. Самостійна робота набагато складніше, ніж командна, де кожен має свою зону відповідальності. Коли ж самостійно розробляти проєкт, підбирати музику, готувати графіку, витрачається купа часу.

Створюючи гру, розробник думав про те, щоб українці могли вивільнити свої емоції. Гра розслабляє і дозволяє змінити атмосферу. На думку Іллі військова тема є важливою, і тому вирішив її розвити у своєму проєкті. 

Comments

.,.,.,.